sommarlov

av ekbergjohanna

Fullt ös nu sista veckan. Aktiviteter, jobb och student. Och ingen mindre än min allra käraste storasyster sprang i onsdags ut efter tre år på natur med mvg i alla kurser + ett stipendium för sina betyg. Så vi har firat henne och hela familjen har varit hennes bitch men det förtjänar hon. Just nu är de iväg på bal och hon var så vacker att jag blev tårögd. Är nog världens stoltaste lillasyster. 

Förövrigt så tog även jag sommarlov idag. Det borde väl ha firats med rejält party men eftersom vi brudar drar iväg till Göteborg tidigt imorgon bitti så fick det bli grillkväll. Dessutom spelade ju Sverige mot England och det kunde vi ju inte missa för allt i världen. Fast tyvärr blev det en förödande förlust. Värre är det ju att vi spelade så bra och att det var så nära. Den svedan kombinerat med lyckan över sommarlov gör att jag just nu känner mig lite kluven men är bergis på att lyckan lär ha tagit över när jag vaknar imorgon. Nu ska jag försöka få lite välbehövlig sömn tror jag. 

Det kommer bli en bra sommar. 

ImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Ursäktar för svettiga mobilbilder men är inte ambitiösare än så för tillfället. 

