maj maj måne

av ekbergjohanna

Det är varmt som fan överallt. 20 grader + hela tiden och jag älskar det så mycket. Får ångest av tanken på att vädret antagligen kommer bli sämre snart igen. Men just nu passar jag bara på att njuta aset av mig. Det är inte många veckor kvar till sommarlovet nu och som vanligt är maj en underbar månad fylld av fest, picknickar, solhäng, glass, shorts, fräknar och glada miner. För bara någon månad sen så var jag påväg in i den djupaste av depressioner men nu har jag slängt skolarbetet åt sidan och koncentrerar mig till 110 % på att bara njuta av försommaren. Och jag mår faktiskt bättre än på flera år. Så jag fortsätter på denna banan och satsar istället på att ta nya tag i tvåan (fritt fram för misstolkningar).

Men nu, nu ska jag leva livet. Bannemig. Och jag kommer dela med mig av det här. När jag har tid. KYSSSOMFAN.

 

