red as a beetroot

av ekbergjohanna

Hello there little darlings. Valborg spårade ur aningen igårkväll men satan i gatan vad kul vi hade. Partytält, nya bekantskaper, grillning, beer-pong, årets första dopp, pusskalas, musik… 

Idag har vi delvis städat och delvis legat på min baksida och bakis-solat. Vilket tydligen INTE var en så bra idé för en blek svenne som jag. För jag är nämligen heeeelt knallröd nu, det är helt sinnes. Och dessutom svider det som in i. Förstår inte hur jag alltid lyckas, det är liksom som att jag inte har något omdöme över huvud taget. Jaja, får väl hoppas att det går över till en lite brunare nyans snart.  

Image

Framför er har ni världens sorgligaste människa (tjänna, snorungen tycker synd om sig själv) och hon ska tydligen gå såhär till skolan imorgon.

