rookie blue

av ekbergjohanna

Försöker fortfarande förstå mig på wordpress så det kommer ta ett tag innan jag får det som jag vill ha här, utseendemässigt.

Annars då? Började dagen med att steka american pancakes med mina fulsnygga kompisar, sedan gav jag mig på lite plugg följt av en promenad i det strålande vädret. Senare blev det middag på restaurang Sjökanten med mor, far, farmor och farfar.

Har känt mig jävligt stressad idag så nu ska jag låsa in mig på badrummet resten av kvällen för hemma-spa. Måste fräscha upp mig lite granna inför morgondagen då det är valborg, vilket innebär party för hela slanten!

Fan. Jag som lovade mig själv att jag skulle hålla mig kortfattad och inte skriva meterlånga, ointressanta inlägg om min dag. Okej. Skitsamma. Bra. Hej.

Image

20120430-101710.jpg

