hello world

av ekbergjohanna

Nu är det dags igen. Detta är nog min 300:ade blogg i raden. Det brukar allt som oftast rinna ut i sanden. Och sedan tar det inte långt tid innan man känner blogg-suget igen.

Insåg dock hur tråkigt det är att blogga under vinterhalvåret. Jag är nämligen en sådan person som kryper in i total vinterdepression under vissa månader. På sommaren däremot, då är det heeelt andra puckar. Så därför kom jag fram till att jag skulle starta en sommarblogg, som bara är aktiv under sommarhalvåret. Mer spännande händelser att berätta om, snyggare bilder och positivare energi i allmänhet.

Sååååå, de som känner för det har alltså möjlighet att här följa mig maj-augusti och allt vad det innebär. Har ingen aning hur resultatet kommer bli, men men, only time can tell…

This is me. Dock fulare irl.

Okej då. Lite fräschare bild. Är nämligen blondin nu för tiden. Eller ja, snarare sagt är jag naturlig blondin men körde några månader som brunett i vintras.

